Friday, October 7, 2016

Forex Trading Afrigters Macd 3

Hey Voordat jy die Vrystaat Pro Charts hieronder aflaai, wil ons jou uitnooi om 'n spesiale webinar op Woensdag. Jy sal leer hoe om hoogs reaktiewe rooi vlak ondersteuning en weerstand templates te trek op enige geldeenheid paar wat jy kies. Jy het waarskynlik nooit hierdie presiese manier van teken vlakke so seker wees om goed te luister en notas neem geleer. Jy sal ook leer hoe om handel te gaan deur die vlakke met ons MACD 3 P1 Handel stelsel kies wat 'n 80 wen-koers het sedert 2009. Klik hier om te registreer en jy sal 2 gratis rooi vlak templates wat jy kan aflaai en gebruik op die oomblik kry. (Hierdie skakel sal oopmaak in 'n nuwe venster) Ons hoop jy geniet die handel met ons MACD 3 Pro Charts en MACD 3 Handel Assistent EA soveel as wat ons het. Maak seker dat jy boekmerk hierdie bladsy Die skakel na die selfhelp-webwerf vir die Vrystaat Pro Charts is hieronder. Dit is ook geleë op ons webwerf. Pro Charts Installeer Instruksies: 1. Onthou om eers jou MT4 platform sluit voor die installering van die MACD 3 Pro Charts en Handel Assistent EA. 2. Onthou ook dat wanneer die MACD 3 Pro Charts en Handel Assistent EA geïnstalleer en wat jy het heropen jou kaarte, sal jy het om te regs kliek op enige grafiek wat tans oop in die MT4 platform en klik Sjabloon. Van die sjabloon spyskaart klik op Standaard of FTC verstek aan die Pro Charts sjabloon eintlik toe te pas. Jy het 'n wit templates wat jy kan sowel van toepassing so probeer em as jy verkies om 'n wit agtergrond. As jy kliek op die skakel wat jy sal gevra word om óf te red of die lêer oop te maak, afhangende van wat webblaaier wat jy gebruik. Klik op Save. Gaan dan na die plek waar jy die leser spaar afgelaai en klik op die skakel om die installasie proses te begin. Volg net die stappe in die installeerder en jy sal goed om te gaan nie. Selfhelp Webblad: Klik op die onderstaande skakel om enige vrae wat jy het oor die gebruik van die kaarte en EA beantwoord. Dit is die gratis openbare weergawe van ons kaarte. Hierdie webwerf is die enigste manier waarop ons in staat is om ondersteuning te bied. U word verwys na hierdie bladsy vir enige vrae wat jy het soos ons nie in staat is om e-pos ondersteuning met betrekking tot hulle te voorsien. Dit is die kaarte wat ons gebruik vir baie jare voordat ons hulle opgegradeer om dit wat ons en ons aktiewe lede op die oomblik gebruik. Hulle het tonne outomatisering en 'n groot aanwysers. Hulle het 'n skoon en professionele voorkoms en voel sodat jy dit kan gebruik om 'n stelsel te handel. Ons hoop dat jy soveel gebruik om uit hierdie kaarte as wat ons het. - Steve en Wade Forex Trading Afrigters Amerikaanse Ope lewende handel Webinar Daily 05:45 -9: 12:00 PT (13:45 GMT) In hierdie webinar, Jy kry om te gaan en handel met ons live elke dag sit tydens die New York handel sessie . Ons wys jou die MACD 3 Handel setups wat gekwalifiseer is. Ons breek dit af vir jou volgens die reëls en gee jou die presiese inskrywing, stop verlies en teikens. Die webinar genereer gewoonlik 3 tot 5 ambagte in totaal sowat 80-150 pitte per week. Teken in op die lede area te registreer. Asiatiese / London Open Daily Trading Plan E-pos Hierdie e-pos is ons handel plan vir die Asiatiese en Londen sessies. Dit is net soos die feit dat ons reg deur jou kant wat jy vertel presies wat om te kyk vir. Ons stuur dit uit Maandag-Donderdag naby die Asiatiese Ope met 'n gedetailleerde instruksies vir die neem van MACD 3 System ambagte tydens die Asiatiese Londen geopen. Die Daily Trading Plan genereer gewoonlik 3 tot 5 ambagte en 80-150 pitte per week. MACD 3 Forex Trading System Online Course (Teken Anytime) Jy sal die reëls van die MACD 3 System en die 4 Setup patrone wat ons kyk vir leer. Dit is 'n dag handel stelsel wat werk op alle valuta pare in alle marktoestande. Jy sal dieselfde stelsel wat ons gebruik het om 80 te wen ambagte te gee aan ons lede sedert 2009. Hulle is eerlik, en die belangrikste 'n stelsel, wat selde tot stilstand kom uit ontwikkel leer. Ek het met hulle gehad het vir 'n paar jaar. Ek moet erken, jy moet tyd om die stelsel te leer wy, en die nuwe MACD 2.0 is nog makliker om te leer. As jy hierdie stelsel te bemeester, sal dit jou leer hoe om handel te dryf, en geld te verdien. Die risiko vir beloning is uitstekend. Ek is 'n leeftyd lid, die transaksie was om groot te slaag. Hulle is gewy, en Steve is so 'n groot leermeester. Hulle is daar elke dag by 08:45 est vir New York sessie en 'n nagtelike e-pos met die handel RECs vir Asiatiese / Londen (wat die meeste van die tyd :) is deur 23:00 of so est. Hierdie aanbevelings is gedoen vir jou , so as jy leer wat jy verdien. Hulle het ook die handel sagteware om verder te verminder jou kanse vir die verlies van ambagte. Hul berig oorwinnings / verliese akkuraat op hul webwerf. In my opinie, gee hulle 'n drie, hulle is een van die naalde in die hooimied. Soos ek hierdie skryf, 'n nuwe handelsmerk geopen op euraud, en ek up15 pitte in 'n paar minute, en die beste nog, met hulle handel bestuur ek gewaarborg breek selfs nou. Dankie Steve en Wade, hou die groot werk ek die indiening van my werk van MACD3 V2 hersiening. Die enigste ding wat ek is nie gelukkig is dat ek nie kan handel dit voltyds. Ek verhuis na 'n ander stad. 'n dag werk en die ding is as ek die geleentheid gehad het om dit te verhandel voltydse ek sou beslis. Ek wil nie, eendag. MACD3 V2 gee my konsekwentheid van tussen 3-5 per maand. Ek het meer as 25 want ek het en akkuraatheid is 80 -90. Live handel kamers is so nuttig, ek het net haat as ek dit nie kry in die kamer. Uitsluitlik uit lewende handel kamers, my inskrywings is 90 akkuraat. MACD3 werk so goed, en elke ernstige handelaar moet dit probeer. Steve en Wade is groot ouens en ek ten volle ondersteun. MACD3 v2 werk perfek, want ek het aangesluit. Die gemiddelde risiko wat ek doen is 0,5 per handel en ek is nog steeds maak 5. Steve en Wade stel 2 risiko so die gebruik van daardie risiko sy moontlik te maak 20 per maand ten volle aanbeveel ek freaking liefde MACD3 stelsel. Na jare van middelmatige sukses en 'n groot mislukking van vullis Ek het probeer om te leer, het ek 'n sprong van geloof met MACD3. Wat ek graag is hulle daaglikse webinars en wys ons die ambagte wat ons moet kyk na ons en selfs waar om te gaan vertel en verlaat Hierdie ouens is ware handelaars en ek is verbaas hoe dikwels die inskrywing is op die presiese pit hulle die trek aanbeveel terug om. Dit is aan jou om handel te bestuur en die tyd neem om die stelsel eintlik leer. Maar as jy leer wat jy verdien. Jy kan net 'die ambagte gegee en maak 'n groot aantal pitte, maar as jy werklik tyd om te leer en te begin om jou eie ambagte sal jy selfs beter te doen nie. Die opleiding is top en die feit dat jy kan wees in die daaglikse webinar, terwyl die handel die NY sessie, en vra vrae en kry onmiddellike terugvoer. Daar is ook 'n forum wat jou toelaat om ander handelaars, terwyl handel Londen en Asiatiese sessies te praat. Ek don t voel die handelaars gebruik wat forum om die volle voordeel bied dit al, maar dit is die individuele handelaars kwessie. Hierdie ouens onderrig jy om vis te vang, terwyl dit jou die vis. So ek gee hierdie stelsel 'n 5 ster becz ek meer pitte het vandeesmaand net uit die aanbevole ambagte as wat ek het met ander stelsels wat ek gebruik het en ek vind groot sukses vind my eie ambagte. As jy hierdie stelsel probeer kan t sien die waarde na die eerste maand het hulle gee terugbetalings. Maar hierdie is 'n werklikheid gemaak dat ons by en handel praat met elke dag. Dus, as jy vra vir 'n terugbetaling jy waarskynlik nie doen wat hulle stel en probeer om dit self te twieek'. So, sou geen stelsel work for you want jy wil jou eie ding te doen. Maar as jy in staat is om te verstaan ​​Engels en volg wat hulle jou wys is, sal jy nooit wil 'n terugbetaling. Ek het 'n lid met FTC nou al vir meer as 6 maande, en is die handel vir meer as 4 jaar. Ek het ondervinding van 5 of 6 verskillende stelsels of handel metodes gehad en voel bevoeg is om te sê dat die MACD 3 stelsel is gemaklik die beste stelsel wat ek teëgekom het. Dit is imporetnat om te verstaan ​​dat die MACD 3 is 'n volledige stelsel en metodologie en is alles wat jy ooit nodig sal hê om suksesvol te handel die FX mark. Die stelsel is baie meganiese en logiese en verwyder die meeste van die subjektiwiteit en raaiwerk verbonde aan ander stelsels, wat vir my is van kardinale belang in die behoud van my handel emosies in toom en verseker ek slegs die heel beste Opstellings. Daar is baie duidelike reëls en stappe om te volg en stelsel bied antwoorde vir elk van die besluite wat 'n handelaar moet maak terwyl die handel. Alhoewel eenvoudig in sy benadering, dit neem tyd om te leer, maar dit is die moeite werd. Die stelsel is gebou rondom 'n aantal kernbegrippe wat noodsaaklik is vir my was, en as jy 'n begrip van hulle sal jy gou leer die MACD 3 benadering - Ontwikkeling, Ondersteuning Weerstand, Momentum en meerdere Tydraamwerke. In terme van die prestasie, was ek reeds doen redelik goed, maar MACD 3 gehelp neem my na 'n ander vlak. Die stelsel is so logies en betroubaar dat dit baie min lossses, en hou jou uit slegte ambagte terwyl hulle wag vir die hoë waarskynlikheid setups. As jy die tyd en moeite in te sit, en woon die lewendige sessies, kan jy beslis navolg die prestasie getoon in die MACD 3 resultate. Ek is ook in die proses van vermenging dele van 'n ander stelsel Ek gebruik met MACD 3 en tot dusver die resultate verstommend Die MACD 3 ouens is beslis die ware Jakob, en red wat hulle sê. Hulle het nie belowe dit maklik sal wees, of jy sal 'n oornag sukses nie, maar dit is die realiteit van ernstige, professionele handel en hulle is goed die belegging die moeite werd. FOREXMENTOR COACH S CORNER Jou Trading strategie goed wees (Selfs Groot) maar dit beteken nie dat jy sal in winsgewend te maak. Jy moet net gekoop wat lyk na 'n groot stelsel, maar die resultate is ver van wat jy hulle verwag om te wees. Klink dit bekend meeste Forex-handelaars is geneig om te leer en handel die markte in volledige afsondering met min in die pad van interaksie of hulp van ervare mentors en / of ander suksesvolle handelaars. Hulle staatmaak op hul eie navorsing en dikwels ten prooi val aan die bemarking hype wat vinnige rykdom en maklike geld beloof. In kort, die verwagtinge is weg uit lyn met die werklikheid. Die gevolge kan verwoestend beide finansieel en net so belangrik, sielkundig. Elke verlies of gemiste kans voeg net na die frustrasie, en sonder 'n ondersteunende omgewing, is dit baie maklik om te abondon watter wedstrydplan wat mag bestaan ​​en die relings afval, die vermindering van handel bietjie meer as spin die roulette wiel. Om af voortgaan om hierdie vernietigende pad maak nul sin en sal uiteindelik lei tot totale rekening vernietiging. Daar is 2 oorblywende keuses: ontslae te help of afsluit. WAAROM Die afrigter S CORNER het die CC is in die vroeë 2006 ontvang is van 'n lang tyd handel afrigter en kommoditeite makelaar Vic Noble Na die werk met 'n hoë netto waarde kliënte, en die verskaffing van persoonlike afrigting dienste aan handelaars, Vic het 'n groot behoefte aan handelaar onderwys. Leun op sy jare se ondervinding, en die lees van die gewoontes en eienskappe van beide die verlies van handelaars en die wen handelaars, het hy die afrigter se Corner diens ten einde te help handelaars verhoed dat die algemene slaggate, en om 'n gesonde handel benadering wat nie is voorsien net tegnies gebaseer nie, maar een wat baie ander faktore omvat, veral die baie moeilike psycho l uitdagings wat handel geskenke. Die doel van die CC is om toeganklik ondersteuning te bied aan die aspirant forex handelaars van wisselende grade van vaardigheid te help om die tipiese struikelblokke wat hulle hou van die ontwikkeling in die rigting van konsekwentheid in beide hul benadering en dus hul handel sukses te oorkom. Oor die afgelope dekade, het die afrigter se Corner die go-to gemeenskap waar Forex handelaars van alle vlakke kan kom om gesonde handel beginsels en tegnieke te leer in 'n gemeenskaplike en nie-bedreigende omgewing. CC lede bestaan ​​uit handelaars wat nuut of sukkel, sowel as hoogs suksesvolle handelaars, die verskaffing van 'n groot geleentheid om te leer en model ná dié wat deur die uitdagings gegaan het. Nuwe Vir 2016 PIPNotic aanbod die vraag sagteware In Januarie 2016, die CC mentor span uitgebrei om Sarid Harper wat by hom bring 'n rykdom van inligting, insluitend 'n baie sterk IT agtergrond, en baie belangrik, het hy nou saamgewerk met baie bank handelaars sluit. Deur sy assosiasie met hierdie handelaars, Sarid ontwikkel sy Pipnotic sagteware oor 'n paar jaar dat handel vlakke wat 'n gevolg van sy interaksie met die bank handelaars bied. Dit neem baie van die raaiwerk uit te vind 'n hoë waarskynlikheid inskrywing punte, en het bewys hoogs effektief as wat jy sal wel in die getuigskrifte hieronder Ons doel is dat die afrigter se Corner is die aanvaarding gemeenskap wat 'n veilige omgewing bied om deur middel van wat handelaars kan hul vaardighede te ontwikkel en die lig van die mark as hulle die oorgang van nuwe en sukkel handelaars om suksesvol in ooreenstemming handelaars. Vandag het ek 'n lang handel op USDCHF. Dit is my 3de handel vandeesmaand met behulp Pipnotic sagteware. Ek m tot 5,4 :) Nou m Ek op my pad na 30 ambagte met behulp van Sarid se groot hulpmiddel. - Daniel R. So dit het my tot nuwe resultate te publiseer en teken in om Myfxbook rekening om te sien waar ek m by. Daar ontdek ek ek m met die beste maand ooit, 6.37 wins (sien aangeheg). Dit is al 'n gevolg van die Pipnotic SD sagteware. Het ek daarin geslaag om hierdie week se handel dryf 'n bietjie beter sou dit meer gewees het - Kent B. Ek kry fantastiese resultate nadat hy by net een maand van jou afrigter se Corner. - Sonu Jain Hallo Forex Traders, deurlopend winsgewend handel nie net behels die aankoop van 'n handel stelsel en handel dit. 'N handelaar moet 'n dieper begrip van risikobestuur, prys aksie, sleutel vlakke, en die belangrikste, handel ingesteldheid en sielkunde te ontwikkel. Ons staan ​​op die punt te help handelaars suksesvol geword passievol, en ons is lief vir die uitdaging van die draai sukkel handelaars in suksesvolle handelaars. Daar is geen groter bevrediging as om studente te bereik blywende sukses in hul nuwe gevind loopbaan. Die getuigskrifte wat ons ontvang en die onderhoude wat ons met handelaars voortdurend praat met ons verbintenis om te help met Forex handelaars slaag. Unieke voordele van Coach se Corner Die primêre fokus is op die handel in sleutel vlakke van vraag en aanbod, met behulp van 'n beproefde setups en gereedskap. 'N geïntegreerde benadering tot handel, iets wat die meeste dienste don t aanbod. Trading is nie net oor waar ek koop en waar doen ek verkoop Verstandhouding handel sielkunde, markomgewing, en die belangrikste, die begrip van jouself, sal al speel kritieke rol in jou ontwikkeling. Deelnemers baat deur te luister na ander lede vra handel vrae wat jou sal help met hul eie begrip van verskillende handel konsepte en strategieë. Sommige van die lede is hoogs suksesvolle, en deelnemers leer baie uit hierdie handelaars Deur 2 live sessies per week, sal jy konstant versterking van die handel konsepte te kry. Sessies is aangeteken en argief. As jy nie in staat is live vir enige rede om te kan bywoon nie, nie 'n probleem, kan jy die hele sessie later op jou gemak te hoor Jy kan maklik terug te gaan en te luister na spesifieke onderwerpe, of 'n spesifieke persoon wat as 'n gas verskyn hoor. Kry toegang (teen geen koste) om die VicTrade Video Kursus - Dit is 'n gewilde, top-gegradeerde praktiese handel strategie natuurlik waar Vic wys jou die enigste opstel wat jy nodig het om konsekwent sukses te behaal in die forex mark NUWE VIR 2016: Om te gee afrigter se Corner lede 'n ongekende mate van vertroue in die identifisering van Forex handel intreevlakke met 'n hoë beloning-tot-risiko verhoudings, het ons saamgespan met Sarid Harper - ontwikkelaar van die Pipnotics aanbod die vraag sagteware om sy sagteware beskikbaar te stel aan alle CC lede teen geen ekstra koste. Die intekengeld vir die eerste maand 149. Na die eerste maand, op die inskrywing koers daal tot net 97 per maand wat uit werk aan sowat 12 per sessie. Die uiteindelike doel van die afrigter se Corner is om jou te help konsekwent sukses handel deur die herhaling toepassing van holistiese benaderings tot handel te bereik. As jou handel is nog nie waar jy wil graag om dit te wees, saam met ons in die afrigter se Corner jy sal bly wees jy het Vic Noble Sarid Harper Afrigter se Corner Mentors Sluit Afrigter se Corner Nou As jy onsuksesvol is die handel nou, natuurlik sal vir jou nodig het om jou planne te oorweeg vorentoe, en of jy met wat jy weer doen, sal bly of verander of op te hou. Die feit dat jy weer kyk na dit beteken waarskynlik jy wil graag om te gaan na 'n winsgewende spoor, en ons d is lief vir niks meer as om jou te help. Ons vyf het 'n groot sukses te help baie, baie handelaars. Veronderstel jy daarop uit om handel sukses is, dan kyk na die koste van voortgesette af dieselfde verloor pad as dit is waar jy is op. Nie net die fincial koste, maar meer belangrik. die sielkundige koste. Vic en Sarid is baie toegewyde te help ons lede en hulle sal beslis hul uiterste bes doen om handelaars te wys in 'n rigting wat sal lei tot die uiteindelike doel van ooreenstemming winsgewendheid. Vir u gerief het ons aanvaar: Kontak ons ​​gerus vir ander betaling opsies soos draad oordragte. Om te betaal deur PayPal. kliek asseblief hier. Let wel: Jou inskrywing sal outomaties hernu aan die einde van die rekening-siklus. Jy kan enige tyd kanselleer deur ons eenvoudig e-pos. Maandelikse inskrywing plan om in te skryf per telefoon of Kry verdere bystand: Noord-Amerika Kliënte: Bel tolvry: 1-800-516-0234 Internasionaal Kliënte: Bel: 1-604-953-0234 Ek is baie baie tevrede met die afrigter se Corner inskrywing. Ek leer so baie en wens ek jare gelede het ingeskryf. - Colin Hi Vic, In die eerste plek kan ek sê 'n groot dankie vir al die hulp wat jy vir my gegee het met betrekking tot my handel. Jy het my geneem na 'n vlak, kan ek net gedroom het, toe ek die eerste keer begin. Ek konsekwent getref dubbelsyfers elke maand en het nie 'n verlies van maand vir meer as 2 jaar. Jy is so opreg wanneer jy in die CC praat, en weet ek dit is waar, omdat wanneer Ek julle gestuur 'n vraag, jy was nog altyd terug te kom met 'n vinnige reaksie. Dit neem mense soos jy, om julle daar buite in die forex domein offer afrigting sit, wanneer dit is duidelik dat jy waarskynlik meer geld kan verdien deur handel, maar jy kies om op te gee 'n persentasie van die week vir ons op te voed. Daar is 'n klomp gemors forex kursusse daar buite, maar soms moet jy gaan deur die rommel om die room te vind en jy is beslis die room. Ek doen 'n beroep al jou CC lede om te bly in die CC en leer, want Ek dit vergelyk met die vind van 'n olie goed, waar hulle sit op 'n potensiële goudmyn en al wat hulle hoef te doen, is hou leer en dan uiteindelik die olie begin vloei. Ek kon nie enige van hierdie bereik sonder jou hulp. Weereens Vic, 'n groot, groot dankie. Vriendelike groete, - David S. Bennett 'n voormalige makelaar, Vic Noble weet eerstehands wat dit neem om 'n konsekwent winsgewende handelaar geword. Vic se eenvoudige benadering tot Forex en sy klem op risikobestuur het gehelp om die handel loopbaan duisende forex handelaars om te draai Na die afronding van Simon Fraser Universiteit met 'n BA-graad in Handel, Vic het vise-president van 'n familie saagmeule in Vancouver dat 200 mense in diens. Na sy besigheid verkoop, Vic gewerk vir 'n groot futures makelaars huis in Vancouver, Kanada tot 2005 toe hy sy fokus uitsluitlik op die handel buitelandse valuta vir sy eie rekening, en die belangrikste om ander te help vind sukses in die handel. Vic het altyd beweer 'n passie vir handel en as gevolg van sy jare in die makelaars besigheid in staat om unieke insigte in die gewoontes van die suksesvolle en onsuksesvolle handelaars was. Dit was die onsuksesvolle handelaars wat werklik Vic uitgedaag om 'n verskil te maak, en so aan die einde het hy nou begin met 'n strategiese verhouding met Forexmentor met die uitsluitlike doel om mense te help ontwikkel suksesvolle handel gewoontes. meer Afrigter se Corner twee keer per week virtuele klasse is ontwerp om hoogs effektiewe up-to-die-minuut ondersteuning van ons persoonlike afrigter meer Live Workshop Opname nuwe. In 'n dag in die lewe van 'n forex handelaar werkswinkel, deelnemers ontdek hoe Shirley Hudson dag ambagte die Forex op 'n ongelooflike 92 suksessyfer sedert 2010. 'n moet-sien gebeurtenis meer herhalende Forex Patrone Leer om te identifiseer en wins uit wisselkoerse patrone wat herhaal konsekwent regdeur enige handel sessie. Hierdie handel geleenthede bied die veiligste en beste geleenthede om die aktiewe Forex handelaar. meer Londen Close handelstrategie ontdek hoe Shirley Hudson ambagte deurgaans op 93 Akkuraatheid Terwyl Banking n mind-blowing 19371 Pips Sedert Januarie 2010 met slegs Handel die forex paar uur aanlyn per dag meer Forex Support Weerstand Leer om die forex handel met volle kennis van die baie belangrike sleutel vlakke in die mark. Groot handelshuise van hulle weet. Jy moet ook meer Top 20 Killer foute Leer om die manier waarop die wenners dink, en hoe om die foute wat die onsuksesvolle handelaars gedurig voorkom dink. meer 'n afrigter se Gids tot FX Trading Voordeel van 100 S ure van persoonlike afrigting van Vic Noble deur te leer van hierdie tegnieke op jou eie tempo. meer LID TESTIMONIALS Geagte Vic..You mag dit nie weet nie, maar jy is een van die beste afrigters uit indie mark. Ek het regtig waardeer jou eerlikheid en integriteit. Ek is 'n groot fan van jou (en Shirley), groete. - Noel D. Dankie Thank you Thank you so much vir jou 'n uitstekende handel kursus en verlede leiding wat jy my gegee het. Ek gekoop jou kursus die afgelope naweek en het deur middel van dit op my vorige lesse te verfris van jou. Wel vanoggend Ek trek 83 pitte uit 3 pare en voel baie gemaklik om dit te doen. Jy weer ongelooflike Vic en ek moet sê uit al mentors ek gehad het (glo my ek kan ten minste 10 of meer tel) en spandeer ton Moola, jou net die beste rond. Jou stelsel is in ooreenstemming, winsgewende en maklik om te volg. Ek het dit in die verlede gebruik maar nie 'n hele klink van 'n baie, want ek voltyds werk en ek wasn t duidelik op 'n paar dinge. Ek het vandag verhandel want ek Maandae het af, maar met 'n paar nuwe insig van jou kursus en 'n nuwe gevind vertroue ek sal julle op hoogte hou oor my toekoms vordering. Nogmaals dankie Vic en sorg. - Bob Meinecke, Sun City West, AZ Hi Vic, Dit is weer Ted. Soos u weet ek het julle afrigter se opleidingskursus, natuurlik scalping, en nou die nuwe een, Wen Strategieë vir die forex handelaar. Hierdie kursus het regtig alles saam so mooi vir my. In ons gesprek 'n paar weke gelede het ek genoem dat my hoogste wins vir 'n aand was 790,00. Wel, Vic, hoop jou sit want ek het net gemaak 1074,00 vanaand met vier paaltjies. Die Aus / JPY was op 'n traan. Ek het net gaan van die een reeks ondersteuning / weerstand, met 'n wins te maak, en dan beweeg op na die volgende reeks. Dit was al tydens die Londense sessie en het net minder as 3 ure. Jou nuutste natuurlik gehelp as ek die konsep van oorvleuelende leuens, wat gewerk het soos magic toegepas. Ongelooflik, moet ek sê. Wat kan ek sê, maar danksy weer vir die feit dat daar vir ons amateurs. Voel vry om dit te gebruik as 'n getuigskrif. Ek wil hê dat ander om die waarde van jou kennis, Vic weet, sodat hulle kan goed ook doen. - Ted H. Hi Vic, het ek geweet onmiddellik na ons eerste afrigtingsessie wat ek sou terugkom vir meer op die regte tyd, dit wil sê, nadat ek op my innerlike demone gewerk en het meer tyd en geld. Jy geskep en 'n nuwe kursus op grond van jou kernbegrippe in hierdie tyd net toe ek gereed om te beweeg na die volgende stap was. Ek het ongelooflik gelukkig te getree het in kontak met jou vir die opleidingsessie en jou nuwe kursus is. Dit het 'n ongelooflike ervaring ná al die jare van toewyding tot leer en probeer om die stukke bymekaar te kom nie. Jy het hierdie gestolde vir my. Ek kan net beskryf jou nuwe kursus as 'n meesterstuk vir nuwe, gevorderde en sukkel handelaars. Dit is so goed georganiseer, 'n duidelike en omvattende in die integrasie van die fondament en sleutelkonsepte waarop handel is gebaseer. Dit bied ook 'n eenvoudige, realistiese en praktiese benadering tot die handel die forex mark. Hierdie kursus is die beste gehalte en waarde van al die opleiding en kursusse wat ek geneem het oor die jare. Die enigste spyt is dat hierdie kursus was nie beskikbaar in die verlede. Aan die ander kant, het dit my toegelaat om die kwaliteit van hierdie kursus beter te waardeer en die verbintenis wat jy gemaak het vir almal van ons 'n beter en suksesvolle handelaars erken. Baie geluk en ek wens jou die beste in al jou pogings. Beste groete - Norman L. Vic, aangestel jou tweede kursus die afgelope naweek. Uitstekende materiaal. Bly ek het die CD's as verwysing. Waar was jou drie jaar gelede toe ek in hierdie FX besigheid begin. ) :) Ernstig, al is, jy moet uit te kom met hierdie kursus voor die scalping natuurlik, maar ek m gelukkig om albei. Geniet jou vakansie in Augustus en ek sal jy sien in September. Groete - Karl Z. Hi Vic, Wat 'n genuis jy is. Ek beveel jou kursus (afrigter se gids) op 1 Augustus 07.Applied jou metode op die Dow Jones Op 2 Augustus 07. Raai wat, ek het 60 punte wins, 'n bewys dat jou metode werk in al die markte. Hou aan met die goeie werk en God se seën. Groete aan Petrus en die hele forexmentor span. - Regsklik Alabi Hi Vic, Wat 'n groot kursus. Jy sit regtig 'n baie werk in die voorbereiding en die vervaardiging van dit. Ek kon nie t gelukkiger wees. Jy het 'n aanleg vir die verduideliking van die materiaal (soos jy doen in die scalping Kursus) sonder om dit verwarrend en is baie deeglik. Daar is punte gebring dat ek vergeet het. Byvoorbeeld, ek voeg altyd die pit versprei om my bestelling by die aankoop van, maar het vergeet om die verspreiding te voeg tot die stop by die verkoop van selfs-al het ek n nuwe Die doel van die besoek was om te koop, die verkoop om uit te sluit. Dit was nog nooit in gesink. Die voorbeelde wat jy gekies het vir die aanbieding is groot. Weereens ek kon nie t gelukkiger met die struktuur en materiaal inhoud van die kursus wees. - Mike Guile Sien ander gewilde Forex kursusse en Dienste van Vic Noble. In die VicTrade betreffende concept coures, Vic Noble wys jou die enigste opstel wat jy nodig het om konsekwent sukses in die Forex markte meer herhalende Forex Patrone gewilde Leer om voordeel te trek uit hierdie baie veilig wisselkoerse patrone wat konsekwent regdeur die handel dag herhaal bereik. meer Londen Close handelstrategie gewilde Shirley Hudson en Vic Noble wys jou hoe om hierdie baie tyd-spesifieke, hoogs winsgewende forex tegnieke te kan toepas. Nie nodig om die hele dag handel te spandeer. meer Top 20 Killer Trader foute Leer om die manier waarop die wenners dink, en hoe om die foute wat die onsuksesvolle handelaars gedurig voorkom dink. meer Afrigter se Corner twee keer per week virtuele klasse is ontwerp hoogs effektief tot op die minuut ondersteuning van ons persoonlike afrigter om voorsiening te maak - Vic Noble. meer Hoë Beloning - Lae Risiko Forex Trading Dit trippel natuurlik bundel leer die belangrike handel vaardigheid om te weet hoe om jou beloning te maksimeer terwyl die vermindering van jou blootstelling risiko. meer Forex Support Weerstand Leer om die forex handel met volle kennis van die baie belangrike sleutel vlakke in die mark. Groot handelshuise van hulle weet. Jy moet ook meer Live Workshop opname. In 'n dag in die lewe van 'n forex handelaar werkswinkel, deelnemers ontdek hoe Shirley Hudson dag ambagte die Forex op 'n ongelooflike 92 suksessyfer sedert 2010. 'n moet-sien gebeurtenis meer 'n afrigter se Gids tot FX Trading - Voordeel van 100 S ure van persoonlike afrigting van Vic Noble deur te leer van hierdie tegnieke op jou eie tempo. meer taktiese FX Trend Strategieë Die stap-vir-stap video-kursus wys hoe een voltydse suksesvolle handelaar gebruik tendens volgende strategieë om die Forex konsekwent te klop. meer


No comments:

Post a Comment